M.B.A. - Tourism Management

Στρατηγικός Σχεδιασμός Νομού Λάρισας.

Στα πλαίσια της διπλωματικής διατριβής του Ανδρέα Χατζηβασιλείου στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών M.B.A. Tourism Management -του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, του Πανεπιστημίου Πειραιώς- και με εμπνευστή, καθοδηγητή και συνοδοιπόρο τον Καθηγητή Στρατηγικού Μάνατζμεντ -Πρόεδρο του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, του Πανεπιστημίου Πειραιώς- Νικόλαο Γεωργόπουλο, αποφασίστηκε από κοινού η εκπόνηση επιστημονικής μελέτης με τίτλο:

"Στρατηγικός Σχεδιασμός Τουριστικού Προϊόντος Νομού Λάρισας-Χαράζοντας Στρατηγική για τη Λάρισα του 21ου αιώνα..."
.

Οι λόγοι που οδήγησαν στο να αφιερωθεί ένας ακαδημαϊκός τίτλος στην έρευνα για το Νομό Λάρισας, συνοψίζονται στην απεριόριστη αγάπη δασκάλου και μαθητή (ήτοι των συντελεστών) για τον τόπο όπου μεγάλωσαν και έζησαν τα πιο όμορφα χρόνια της ζωής τους.

Κύριος στόχος τους είναι να δώσουνε ταυτότητα στο Τουριστικό Προϊόν του Νομού Λάρισας αλλά και τις γενικές και ειδικές κατευθύνσεις για τη μετέπειτα πορεία του στην τουριστική αγορά.

Μέσα από τη μεθοδολογία του Στρατηγικού Μάνατζμεντ θα δοθεί η δυνατότητα στους Φορείς του Νομού Λάρισας για επιχειρείν... αρχών και δράσεων στον σκληρό ανταγωνισμό της εγχώριας και διεθνούς τουριστικής αγοράς.

Σε αυτή λοιπόν την προσπάθεια για την εναρμόνιση της ειδικής γνώσης του Στρατηγικού Μάνατζμεντ στα συστατικά στοιχεία του Τουριστικού Προϊόντος με το Brand name "Νομός Λάρισας"...
καλούμε όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς που αποτελούν το θεμέλιο λίθο του προϊόντος να συμβάλλουν εποικοδομητικά τόσο στην επεξεργασία όσο και στην υλοποίηση του στρατηγικού σχεδιασμού.


Το "διακύβευμα" είναι να γίνει -ορθή- θεώρηση του Νομού Λάρισας ως μια επιχείρηση. Να κάνουμε ξεκάθαρο το όραμα, την αποστολή και τους στόχους του τουριστικού προϊόντος μας ...ενιαία... για όλους τους δρώντες που συνθέτουν την προσφορά του.

Το παρόν ιστολόγιο δημιουργήθηκε με σκοπό να αρχίσει η δημόσια συζήτηση με όλους όσους ασχολούνται με τον τοπικό τουρισμό, έτσι ώστε να κάνουν τις επισημάνσεις τους και τα σχόλια τους σχετικά με το τουριστικό προϊόν.

Ο στρατηγικός σχεδιασμός του Νομού Λάρισας δεν θα τελειώσει με αυτή τη μελέτη (εγχειρίδιο για τους φορείς)... οι
ενδιαφερόμενοι οφείλουν να αναλάβουν τη συνέχεια, αλλάζοντας κάθε φορά τα δεδομένα σύμφωνα με τις ιδιαίτερες συνθήκες της κάθε εποχής και τις εξελίξεις της τουριστικής αγοράς.

tourismlarissa.blogspot.com

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ - 5 ΙΑΝ 2010